Pyxel Learning Resources EI-1130 programozható robot kutya
A Learning Resources Pyxel interaktív kutyája egy innovatív oktatójáték, amely megkönnyíti a gyerekek számára a programozás megkezdését akár az intuitív Blockly felület, akár a Python használatával. A vizuális kódblokkok lehetővé teszik az alapvető programozási konstrukciók és logika gyors megértését. A robot logikus gondolkodásra tanít, így a legkisebbek is játékon keresztül tanulhatnak. A játék 8 éves kortól ajánlott.
Haladó készségfejlesztés
Az intuitív Blockly programozási nyelvnek köszönhetően a Pyxel egyszerű módot kínál a kódolási logika megértésére a drag and drop kódblokkok segítségével. A gyerekek fejleszthetik készségeiket, felkészülhetnek a valódi programozásra, valamint fejleszthetik az elemző gondolkodást és a problémamegoldó készségeket. A gyorsabban haladó gyerekeknek lehetőségük van a Python használatára.
Vezeték nélküli kreatívitás
A Pyxel biztonságos, jelszóval védett Wi-Fi-vel van felszerelve, amely lehetővé teszi a vezeték nélküli programozást és frissítéseket. Ez a funkció lehetővé teszi, hogy a gyerekek modern és biztonságos módon, kábelek nélkül kommunikáljanak a robottal.
Interakció és vezérlés
A mellékelt Code Activator távirányítóval a gyerekek vezérelhetik a Pyxelt, és akár 6 parancsot is kiadhatnak vele. A kód azonnali cselekvésre ösztönöz, amely fejleszti a tetteik következményeinek előrejelzésének és elemzésének képességét.
Színkódolt programozás
A Pyxel robot LED-lámpákkal van felszerelve, amelyeket a gyerekek beprogramozhatnak, hogy az elvégzett műveletek függvényében változtassák a színeket. A színváltozások és fénysorozatok programozása fejleszti az alapvető elektronika megértését.
Érzékelők és reakciók
A Pyxel interaktív kutya hang-, érintés- és közelségérzékelőkkel van felszerelve, amelyek lehetővé teszik az interaktív játékot. A robot reagál a zajokra, érintésre, környezetének változásaira, megtanítja a gyerekeket az automatizálás és a reaktív programozás alapjaira, valamint gyakorlati bevezetést nyújt az automatizálás és a mesterséges intelligencia világába.
Érzelmek és kifejezésmód
A Pyxel programozható arckifejezésekkel képes kifejezni érzelmeit, lehetővé téve a gyerekeknek, hogy felfedezzék a technológia érzelmi oldalát, valamint empátiára és a nem verbális jelzések megértésére tanít. A robot simogatása örömet okoz, így segítve a szociális készségek fejlődését.
Hang és kommunikáció
A játék beépített hangszóróval rendelkezik, amely lehetővé teszi a hangok vagy szavak programozását, így vezeti be a hallást a Pyxellel való interakcióba. A gyerekek megtanulják, hogyan lehet a hang a gépi programozás és a kommunikáció része.
Mozgás és reakció
A gyerekek beprogramozhatják a Pyxel mozgását, beleértve a farkcsóválást is, lehetővé téve a kód fizikai ábrázolását működés közben. Ez a mozgáskódolási gyakorlat nemcsak szórakoztató, hanem az okok és a következmények megértését is fejleszti.