Learning Resources LER 3081 Scamper & Sneaker programozható robot
A Scamper és a Sneaker bevezeti gyermekét a képernyő nélküli programozás világába. A készlet megtanítja a legfiatalabb felhasználókat a kritikus gondolkodásra és az önálló problémamegoldásra. Ezenkívül segít megérteni a STEM (tudomány, technológia, mérnöki tudomány és matematika) alapjait. Sőt, a mellékelt könyv leírja Scamper és Sneaker kalandjait, megkönnyítve ezzel a programozás tanulását.
Programozás a legkisebbeknek
A gyerekek elkészíthetik saját program sorozatukat a macskamancsok lenyomataiból. Ezenkívül a karton dekoráció lehetővé teszi az egyedi játékdíszlet létrehozását. Továbbá fonallal és csúszdával a gyerekszoba mini játszótérré válik. Az akár 30 lépésből álló kód sorozatok létrehozásának lehetősége lehetővé teszi a képzelet és a kreativitás fejlesztését.
Játsz és nyerj
A füzetben szereplő minden kódolással kapcsolatos kihívás egy szórakoztató Coding Critters készletté fejlődik. Lehetőség van a Scamper programozására bújócskázásra, lepkék fogására stb. A füzetben a kódolással kapcsolatos kihívások követése mellett a gyermek saját kódokat is készíthet. A kódoló lények is interaktív házi kedvencek – ha megnyomja Scamper orrát, aktiválódik egy játékmód, ahol a gyermek etetheti, simogathatja és gondoskodhat róla.